Om nån nu vill veta

Kom på att nån kanske ville veta.
Jag behövde inte betala för någon övervikt i bagaget, hann bara se vad andra väskan vägde (23,8).
De var för snabba att dra undan den första väskan, så den vet jag inte vad den vägde.
Inte behövde jag betala för extraväskan jag hade heller (när jag flög till USA kunde man ha med sig två väskor, men inte nu längre. Nu måste man betala, vilket jag då inte behövde). Var beredd att ta upp pengar men hon bah "och så går du ner här vid höger" man bah "...öh...ok...=)". Kanske inte behövde betala nåt för planet inte var fullt.
Jag hade lite tur med platser också. Ville ha fönsterplats, vilket jag inte fick men valde att sitta brevid nån med fönster.
Men så var de där tre mittenplatserna tvärsöver gången från mig lediga och då sa flygvärdinnan att om inte hon (jag satt brevid) och jag reste tillsamans så kunde jag ju sitta där så blev det lite mer plats.
Liksom...tack så mycket =). Men armstöden gick dock inte att fälla upp, så jag kunde inte lägga mig ner.
Hade nog ändå inte kunnat sova. men jag satt rätt skönt och kollade på film.
och då och då kom flygvärdinnorna och delade ut dricka.
Fy fan vad jag älskar Lufthansa. Nästa gång jag flyger någonstans (och betalar själv) så ska jag flyga med dem.
(det var ju dem jag flög till usa med också, och de fixade ju snabbt och enkelt med grejer efter nödlandningen de fick göra.)

Kommentarer
Postat av: M

Hej!

Tack för kommentaren på Kittys blogg! Det var snällt. :) Jag blev glad!



/M

2010-02-18 @ 02:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0