Ok, ok ok.

Så sjukt glest bland mina blogginlägg. Jag vet!
Men det ska jag försöka ;p ändra på. Jag vet inte hur mycket jag väger nu. Har inte vägt mig på nästan en månad (pga typ födelsedagskalas för två veckor sen, och mens för en vecka sen så har jag inte riktigt vågat..) men på Söndag börjar vi väga, varannan vecka, igen. (och med det kommer en uppdatering) I måndags började jag level 3 av Jillian Michaels 30 ay shred....jag vet att det heter 30 day shred (10 dagar per level) och inte 5 month shred. MEN SKIT SAMMA, det funkar fan fortfarande liksom. Men level 3 kör jag månaden ut. Sen i Juni börjar jag med Ripped in 30 (också Jillian Michaels.) och den här skiten ska jag verkligen köra på en månad (den är uppdelad för vecka 1 - vecka 4) Sen när jag är klar med den då blir det hennes "Six week 6-pack" ( Sa redan i Januari (när jag började med allt detta)...NU JÄVLAR!!!

Kommentarer
Postat av: räv

go oleg go!

2012-05-04 @ 17:54:32
URL: http://lemurbur.blogg.se/
Postat av: MarySaintMary

Jag har "utmanat" dig på min blogg, kan ju vara ett tips om du vill blogga mer. (Helt orelaterat till detta dock.)

2012-05-06 @ 14:10:33
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0