Onsdagens mat

Frukost:
Halv avokado, mini-keso och en mandarin.
och även kaffet som jag nämde, att jag dricker varje morgon, i förra inlägget.
Photobucket

Lunch:
JAG VET VAD JAG SA OCH JAG VET INTE VAD JAG HÅLLER PÅ MED NÄR JAG INTE ÄTER HEMMA
OCH SEN GÅR OCH HANDLAR OCH KÖPER DETTA. Ja, detta var helt caps-worthy.
men nu är det faktist slut på detta på ett tag...pengar, you know.
Photobucket

Middag:
Blev inspirerad av Max's low carb-burgare, och tänkte göra min egna variant med veg-burgare
och egen dressing (valios filbunke, mosad avocado och purjolök). Purjolöken skulle egentligen hamna i burgaren själv, och inte i dressingen (som även den skulle hamna i burgaren..duh!), och gurkan skulle vara i skivor och skulle också få vara med där i. Morotsstavarna och sugarsnapsen och sockerärtorna var tänkt från början att de skulle vara tillbehör...Men så hade jag ingen isbergssalad trots allt :(
Jaja, detta funkade också :)
Photobucket

Kommentarer
Postat av: jempa

Vad duktig du är, heja!

2012-01-05 @ 09:26:16
URL: http://litenyttmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0