Och på den tredje dagen...

lyckades hon göra lite mer av dvd'n än för två dagar sen.
Det går framåt, gott folk, det går framåt.
Hon är hård den där Jillian Michaels, men det går framåt...uppenbarligen lyssnar jag inte på henne med det där om att bara vila i 5 sekunder om man känner att det blir för hårt :P. Jag är helt otränad ffs. Men om sisådär en vecka kanske jag klarar av det. Men det går framåt!

Funderat på att börja matblogga med bilder, dock glömmer jag ibland att ta bilder.
Men det ska vi ändra på! Bilder och/eller text på Söndags-idags måltider kommer senare.

Och jag tror jag gör uppdatering på vikten, och måtten, varannan vecka (bara tre som "röstat" än så länge, och två röstade för varannan).

PEPP!!!
(bilderna kom upp när jag googlade pepp...PEPP!!!)
PhotobucketPhotobucket

Kommentarer
Postat av: räv

svar: haha ja det va likt! Den har mycket mer vitt på bröstet också, men annars helt klart likt i ansiktet

2012-01-03 @ 14:05:16
URL: http://lemurbur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0