Fuskdag!


Frukost:
Två knäckemackor med kalkon och gurka, och ett glass lättmjölk.
Photobucket

Lunch:
Nån röra som innehöll broccoli, gurka, kiwi, äpple och mandarin ihoprörd med mini-keso
Photobucket

Middag:
Jag tillåter mig själv en "fuskmåltid" per vecka.
Lördagar är en bra dag för detta. Och idag var då dagen då detta inträffade.

Det blev amerikanska pannkakor men nutella, glass, vispgrädde och sylt på
och två skivor vörtbröd med rökt korv på ena och sylta med rödbetssallad på andra.
och så en halv halvliter cola (hällde ut det jag inte orkade dricka upp)
Iom mackorna så fick jag i mig bara två pannkakor.

PhotobucketPhotobucket

Först nuttella, sen glass, sen grädde och sylt. för jäkla fint!
Photobucket

Dock dansade jag lite medans jag diskade, för att bränna några få av de kalorier jag intog under middagen.
Hoppas någon gick förbi utanför och såg mig. :)

Speciellt då jag dansade till denna.
(och då under refrängen, som börjar vid  0:55)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0