Resultat.

Ja så skulle man ju uppdatera efter typ en månad hur det gått med håret och pillrena.
(kan säga redan nu att ansiktet döljs för jag såg ut som 7 svåra år, ungefär...ja vid båda fototillfällena)


och växt det har det...väl?
Photobucket

Kom på att mitt hår ju var plattat i bilden jag tog för en månad sen...så jag drog lite i det för att visa hur det skulle vara, ungefär, i plattat läge.
Photobucket

lite utväxtjämnförelse.

Den här bilden togs i April, då var det ett halvår sen jag hade användt någon blekning på håret.
Alltså så ni bara vet ungefär hur mycket mitt hår växer.
Photobucket


Bild tagen 21/8
Photobucket

28/8
Photobucket

och så 13/9 (dagen då första bilden i detta inlägg togs.)
Photobucket

Har påbörjat en ny burk piller. Så nytt resultat kommer väl ungefär om ännu en månad.

ps
ja jag ska fixa med utväxten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0