RAAAAGE!!!

Ibland (eller väldigt ofta...nästan jämt) vill man bara slå folk på käften.
JÖSSES att vissa bara kan väcka sånt otroligt stark ilska (och ibland även ett hat) inom mig.
Inge speciellt som hänt, eller så. Det är bara hur jag mår varje dag.
Som Henry Rollins säger, i en av videona i förgående inlgg, jag vill bara "break shit, and fuck on the floor"

Förresten vill jag ha denna Hello Kitty-kudde, som finns på BR.
Ja, jag är typ 5 bast....dårrå?

och detta tyckte jag var sjukt kul att göra, efter att jag läst fel på rubriken.
Photobucket
Alltså Pippa måste vara ett av de most unfortunate names man kan få om man någon gång i framtiden skulle flytta hit till Sverige. Tänk er så fort man ska presentera sig "Hej, jag heter Pippa". haha

Kommentarer
Postat av: jempa

Lia har den där kudden fast vi köpte på Åhlens för nätta 600 kr..

2011-05-31 @ 11:04:08
URL: http://litenyttmen.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

haha, oj.

denna kostade 300...har jag för mig

2011-05-31 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0