host och snor osv

första gångne, på flera veckor, man känner sig peppad för att gå och träna och så åker man på en jävla förkylning.
Började känna den här peppningen och suget för ungefär en vecka sen, och det var då den slog till.
Jättelyckat att få tillbaka sitt otränade jag, och springa på löpband eller cykla och bli så där andfådd, som man blir när man är otränad, och på det börja hosta och antagligen klölkas lite. Sjukt bra kombination!

jag vet inte vad mer jag ska skriva, inget så jättespännande händer egentligen.
men jag har fått en till systerson i alla fall. :)
och imorgon åker jag till Finspång och hälsar på min fina vän Patsy.

att jag inte uppdaterar så ofta är pga att jag helt enklet inte har något att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0