Nattens dröm

I natt drömde jag att jag var på Rosenlunds badhus, fast det var så mycket större än det egentligen är.
Håkan Hellström skulle uppträda på en scen de byggt upp. jag stog längst fram, och i början hade han ett gäng med vita rosor han gav ut till folket och jag fick en och bad om en kram. Men fick ingen :(.
Men en tjej jag hatar fick en >>:(. OCH HON GILLAR FAN INTE ENS HONOM!!! trorjagiallafall.
Jag blev hur som helst skitledsen, och skulle gå till omklädningsrummen. (Vid denna tidpunkt satt han på en podiet, i vattnet, och spelade piano och sjöng någon låt, kan mäjligtvist varit "Det är så jag säger det").
Ute i omklädningsrummet stog en sån här mugg, jag snodde den.
Nu i vaket tillstånd är jag lite ledsen för jag inte har muggen :(
Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0