dag 15 - en låt som beskriver dig

Alltså...man har väl nästan växt ifrån det där med att hitta låtar som man kan identifiera sig med.
Lyssna på något och känna "Fan, den här låten handlar om mig!". Nu förtiden identifierar jag mig mer med diverse alster från Martin Kellerman, Jan Stenmark och Nina Hemingsson. Sånt där man läser, och skrattar lite igenkännande åt (ibland för att det roar en, och ibland en blandning av det där roandet och ångest).
Men när jag var yngre fanns ju de där låtarna som man bah "ooooh, de sjunger om mig!" "jag hade kunnat skriva den här låten". Ni vet.

Men äsch, ok då. den här beskriver mig och mina tankar och känslor för de flesta rätt så bra.

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Hahaha, jag la nästan upp I hate people med Anti-Nowhere League på den här punkten.

2011-06-08 @ 10:35:27
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0