Listan

Efter en uppmaning av Jempa så bestämde jag mig för att göra min egna lista.

Här har ni då min topp-10-lista över personer jag skulle be om sk frikort till, om jag hade nån karl alltså.
(och precis som Jempas så är denna i en viss imbördes ordning)


Hugh Jackman.
Ansiktshår, hår på bröstet, och Australiensare.
*dör*
Photobucket


Ryan Reynolds
Man bah "YES" när det avslöjades att han och Scarlett Johansson var över.
(fast vad har man för chans när han har varit med henne?)
Photobucket

och hur jäkla mycket större blev inte denna crush pga detta?


Gerard Butler.
Jag är svag för skäggväxt och hår på bröstet.
Photobucket

David Bekham
Denna crush har pågått i nästan 16 år, den kommer aldrig dö.
Photobucket


Brad Pitt
Nästan alla har ju antingen honom, eller Johnny Depp.
Endel har båda. Jag är mer för Brad, dock.
(nu låter det nästan som att "om jag måste så...." men så är det inte)
Photobucket

Travis Barker.
*dör*
Photobucket

Henry Rollins.
Det är Henry Rollins. Nuff' said.
Photobucket

Mike Ness
SOCIAL DISTORTION KOMMER TILL PEACE AND LOVE I ÅR!!!!!! JAG DÖR!!!!
eller jag kommer i alla fall dö lite då.....om jag nu kan åka.
Photobucket

Andy Williams
HE'S SUCH A SEXY BEAST!!!!
Photobucket

Daisy Lowe
Alltså, det finns några tjejer jag skulle vilja ligga med.
Bara för att de är så sjukt snygga. Identifierar mig dock inte som bi, för jag känner inte den sortens attraktion eller faller för tjejer som för killar.
Men Daisy Lowe skulle jag dock fan tom kunna bli kär i och leva ihop med.
Photobucket

Kommentarer
Postat av: Jempa

Fan Ryan Reynolds gillar ju jag också.. Och David Beckham. Och Brad är ju alltid Brad.. Får man ha en topp 13?

2011-02-24 @ 21:51:52
URL: http://litenyttmen.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Äsch, klart man får.

2011-02-24 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0