Guilty Pleasure Pt. 3

Jag vet egentligen inte om jag kan klassa detta som guilty pleasure för mig.
Men Ashlee Simpson....Jag erkänner (utan att skämmas något vidare, varför jag nu skulle göra det)
att jag älskar hennes första skiva.
Och jösses vad jag avgudade henne då. Eller snarare beundrade hennes starkt. Tyckte hon var så cool.
Men till det hon blivit nu, gör väl detta lite till en guilty pleasure. Kan ju säga att musiken blev sämre och sämre för varje skiva, liksom.

Men DÅ. Runt 2004. När hon såg ut så här.
Fan va cool hon var!
(bilderna är klickbara)
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket

och, ja. Hon har väl varit rätt så cool efter det också.
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

och hon har väl sina moments då och då nu för tiden.
och jag antar att dessa tankar tyder på att det fortfarande finns ett litet fan inom mig.

Kunde inte riktigt bestämma mig för vilken video jag ville posta med detta inlägg.
Så jag gjorde helt enkelt en liten playlist, i spotify, med mina favoritlåtar.
Denna playlist kan ni lyssna på om ni klicka här.
OBS! Fast bara om ni vill då. Inget tvång! ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0