Du har lämnat mig på den jävligaste av platser

Detta är en av de där låtarna av Håkan som jag inte reflekterat så mycket över förrut.
Det var bara en låt av Håkan. Bra för att det var Håkan som gjort den (inte sådär att "oh fan va dålig...men det är Håkan...*intalar sig själv att man gillar't*) Alltå Håkan rör vid blir till guld, liksom.
Men så för att par månader sen vaknade jag och hade textraden "Du har lämnat mig på den jävligaste av platser"
i huvudet, var då tvungen att lyssna på den för den raden spelades på repeat i mitt huvud.
Lyssnade, intog verkligen hela låte, musiken, texten, utförandet.
Och sen dess är den en av mina absoluta favoritlåtar.



Liksom
På TV:n säger dom att kärlek finns runt omkring oss
Och astronauterna kan känna det långt bort
Kärlek har svikit mig allt för många gånger

Det är ju bara SÅ BRA!!
Han är SÅ BRA!!


JAG ÄLSKAR HÅKAN HELLSTRÖM!!
(definitivt INTE sämsta jävla skiten som nånsin gjorts)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0