Packningsstress

Min handbagageväska (skor och en liten lampa *den ljusare av dem*) väger typ 11 kg, 3 kg mer än maxvikten för handbagaget.
Min större väska med bara skor väger bara 13 kg (dvs 10 kg mindre än maxvikten för stor väska), om nu den vågen stämmer. WHAT????
Ok skor väger ju inte så mycket egentligen faktist.
Men den är precis knökfull, kanske kan knö in lite av skorna från lilla väskan, så den väger 8 kg sen (eller är de så nogranna med den väskan?)
Fruktar dock min andra stora väska, tror den vägde 23 kg precis när jag åkte hit, och så har man ju köpt lite en hel del skit här också.
Får väl ta och släpa arslet till postkontoret imorgon och kira lite där.

Åker hem antingen på Söndag eller Måndag.
Vi får se sen när förmedlingen bokat biljetten.
(vilket sker idag, om jag inte helt mirakulöst får en matchning NU och de ringer och båda känner på en gång att det klickar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0