I love Nina

Hade glömt bort ,lite, hur fantastiskt underbart det faktist är att lyssna på Nina Simone medans man slöar vid datorn.

Oh fina Nina!
Photobucket


När jag såg Håkan Hellström på Peace & Love 2008 och hade grinat en hel del (pga fina ord från honom och en hel massa känslor som bara sköljdes över mig) och han i slutet sa "Jag ska lämna er med en av de vackraste låtarna jag vet" och denna spelades....Ja, det gjorde ju knappast så att mitt grinande slutade.


Ligger just nu i min säng med datorn på magen, har på mig en alldeles för stor (men fy vad skön och mysig den är) pyjamas och ett par "fuzzy socks". Proppar i mig jordnötssmör-m&m's och njuter av Nina. Fy fan vad jag älskar Nina Simone alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0