Kul med språk

Patsy introducerade mig för detta och med bra fantasi och humor kan man nog komma på en hel del roligt.
Själv är jag den där som garvar åt min dåliga skämt men i själva verket är jag nog bara tråkig som fan, rent ut sagt.
Jaja. Det är hur som helst kul att skriva egna undertexter.

Jag inledde min karriär med att göra två filmer med gay-tema.




och denna vet jag inte vad det är för tema riktigt.
Ville bara göra nåt med den eftersom den är dubbad till Thailändska (för er som inte vet så är min mamma från Thailand). SJälv har jag ju ingen aning om vad de faktist säger här heller. Måste se till så mamma kollar så kan hn berätta för mig.
(Om det ens är Thailändska, det låter VÄLDIGT likt i alla fall)



Jaja.
Ni kan väl göra en film själv och visa mig.
Det skulle uppskattas väldigt mycket =)

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Hahaha! Det här känns som ett koncept som aldrig blir tråkigt.

2009-11-27 @ 07:26:26
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Benjy

Den med cowboys var ju fan askul! De andra var också kul, men den var bäst!

2009-11-29 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0