Ännu ett inlägg med dåliga one-hit wonder-youtubevideor

Har bara halvkollat på två avsnitt av denna serie.
Photobucket

Inte så att jag vid dessa tillfällen tänkt "sämta jävla skit som någonsin gjorts", har faktist tyckt det verkar bra.
Har bara inte haft någon energi att följa denna serie, jag är den där personen som kollar på program som Simpsons, South Park, Family guy etc.

Men varje gång jag hör talas om denna serien så får jag denna låt på hjärnan.
(Detta däremot är "sämsta jävla skiten som någonsin gjorts". både låten och videon)



och då får jag också denna låt på hjärnan
(Detta klassas också som "sämsta jävla skiten som nånsin gjorts".
Här är det dock bara låten, animen i videon har jag ingen aning om)


Erkänn, det var ett tag sen man hörde de där två. Tack och lov!
(Dock kommer det ju en massa annat hela tiden som är "Sämsta jävla skiten som någonsin gjorts")

Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud, detdär är verkligen SÄMSTA SKITEN SOM GJORTS

2009-11-10 @ 18:09:23
Postat av: Anonym

oj haha jag är inte fett_anonym jag är tajana

2009-11-10 @ 18:09:56
Postat av: Lina

men nu får man ju skämmas.. Jag ÄLSKAR Supernatural-serien, bara man kommer in i den så blir den bara bättre och bättre för varje avsnitt <3

As for Supernatural-bandet så har jag skivan och jag gillar den.. dör lite av skam ;)

2009-11-12 @ 15:47:35
URL: http://WacoKid.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0