Den absoluta sämsta jävla skiten som någonsin gjorts.


Förra sommaren lärde jag känna en kille, genom min kompis Patsy, som heter Ville.
En väldigt speciell kille som har en hel del att säga och många skratt att ge.
Han lärde mig att när man inte gillar något så ska man säga att  det är "den sämsta jävla skit som någonsin gjorts".
Detta är något jag verkligen tagit efter och slänger ut dessa ord här och där då jag ser eller hör nåt (framförallt inom musik, böcker, film och tv) jag inte gillar.

Men detta.
Detta måste vara den absoluta sämsta jävla skiten som nånsin gjorts.
Sämre än Nickelback och Takida tillsamans. (ok om ni gillar dem så är det er åsikt och ni får göra vad ni vill, jag klarar INTE av dem.)

Jag blir nästan arg vad dåligt detta är.


Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Åh herregud, det där var verkligen hemskt! Det var nästan elakt att jämföra dem med Takida...elakt mot Takida alltså.



Nu säger vi det i kör: SÄMSTA JÄVLA SKIT SOM NÅNSIN GJORTS!

2009-05-13 @ 18:49:08
URL: http://www.metrobloggen.se/marysaintmary
Postat av: Patsy

Jag är med i kören: SÄMSTA JÄVLA SKIT SOM NÅNSIN GJORTS!

2009-05-13 @ 22:12:11
URL: http://2barnsmorsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0