Studenter

Stackars alla ungar som tar studenten idag.
Detta jävla väder. Åka runt på flak i regn, ujuj.
Ok för killarna som har kavajer på sig, men tjejerna i deras små klänningar.
Tänk er imorgon, vakna med värsta baksmällan, dunder-förkyld och arbetslös.
Inte lätt. Men grattis till er alla, i alla fall.

Förresten är jag överlycklig över att denna finns att köpa på apoteket.
SPF 50+ på sprayflaska. Underbart! Jag som är så nojig med mina tatueringar och MÅSTE ha 50+ och att kladda med vanlig kräm/lotion är inget kul.
Photobucket

och apropå tatueringar.
Denna sitter nu (sen i Onsdags) på min fot.
Det gjorde faktist ganska ont denna gången, den på andra foten gjorde inte så ont.
Den kändes liksom, men gjorde inte så ont.
Men denna fick mig att knipa ihop ögonen, hårt, emellanåt.

Photobucket

Kommentarer
Postat av: Jempa

Visa den där tatueringen för Mike Patton och han kommer falla som en fura.. ;)

2009-06-13 @ 10:17:03
URL: http://litenyttmen.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Jempa:

haha. få ha på mig ballerinor eller så när jag ser dem och stå längst fram och slänga upp foten mot kravallstaketet och ropa på homom som en galning :D

2009-06-13 @ 20:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0