JÄVLA KROCKAR!!!!

<sarcasm>
Håkan Hellström och Faith no more spelar samtidigt på Peace and Love.
Fy fan va glada vi blir då. -_-
Och så spelar Ulf Lundell, Turbonegro och The living end samtidigt också.
Detta gör oss otroligt glada också.
</sarcasm>

Har inte orkat kolla efter andra krockar.
Mest ledsen är jag över Håkan och Faith no more-krocken.
Får väl kolla första 20 minutrarna av Håkan och sen dra till Faith no more.
Jag som velat se Håkan en sista gång innan jag drar till USA.
(Iofs trodde jag ju att det var sista gången i höstas, men ändå)

Jaja, shit happens. man kan inte få allt. osv -_-

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Haha, Benjamin går också och deppar över alla krockar och bara: åh, nej, Faith No More och Håkan spelar samtidigt, stackars Elisabeth!

2009-06-17 @ 19:32:46
URL: http://marysaintmary.wordpress.com
Postat av: Elisabeth

Haha

va rart av honom att känna så för mig =)

2009-06-17 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0