Then all I really know is that I truly am.

Ibland så känner man att man verkligen behöver något för att få en viss ro i kroppen.
Oftast är det en låt, och minst lika ofta kan man inte komma på vilken låt det är.
Och något letande kan man inte få för sig att göra, det finns ju så många bra låtar som ger en ro.
Men oftast kommer den upp av sig själv, bara så där. Länge leve shuffle-funktionen!
Sitter och ha spotify öppen, och bläddrar bland låtarna i min playlist, och då kom den upp.
Det jag behövde, det som fick mig att le lite för den gav mig den ro jag behövde just nu.
Men det är väldigt ofta den ger mig den ro jag behöver, för den är ju så otroligt vacker.
Enkel och vacker. Fy fan va han kan den där Shane MacGowan.



Snart ska jag gå ut och gå, lyssna på Pogues, och bara le.


Ps
Att denna, och sen denna, kom precis efter gjorde ju inte så att den ro jag hade försvann precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0