Är jag den enda?

Är jag verkligen den enda tjejen som läser på toa?
Ok, kanske TMI, men bara en sak jag undrat öve jättelänge men aldrig fått för mig att fråga riktigt.
Hört hur många gånger som helst av tjejer som klagar över sina killar att de spenderar så mycket tid på toa pga de läser.
För dessa tjejer verkar det liksom bara vara "Wham, bam! Thank you ma'am!" när de går på toa för att, s.k., göra nummer 2.

Själv tycker jag det är rätt tråkigt att bara sitta där och klämma.
Inte för att jag behöver sitta i en hel evighet för att göra detta precis.
Och jag sitter liksom inte och läser ut tidningen eller boken jag har med, vilket dessa killar det klagas över verkar göra.
Jag sitter där tills jag är klar.

Men är jag verkligen den enda tjejen?

Photobucket

Kommentarer
Postat av: tajana

nej det eru inte

2009-07-12 @ 18:35:45
Postat av: Patsy

Haha, nej, jag läser ibland, men mest reklam

2009-07-12 @ 20:51:37
URL: http://2barnsmorsa.blogspot.com
Postat av: MarySaintMary

Alltså, nånting vill jag gärna läsa. Men jag brukar inte ta med mig litteratur in. Jag läser typ baksidan på toapappersförpackningen och sånt :) Men jag kanske borde ta lägga och in ett gäng serietidningar i badrummet.

2009-07-12 @ 21:38:21
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0