Out of control, when I turn my power on, I will go electric.

Kommentera om detta i Jempas blogg angoende en "nåt som bara en förälder kan tycka är gulligt"-grej och mena på att
detta nog bara är en grej som bara en förälder (eller nån som jobbar med barn) kan tycka är roligt.
(Det var ju i alla fall ingen som kommentera om det i bilddagboken, fast än jag hintade om deras fina frisyrer)

När det gäller mig själv (som då tar hand om dessa småtjejer) så får dig mig att nästan tjuta (alltså skrika till, inte börja grina) av lycka och snabbt springa efter kameran. Många gånger har jag inte lyckats få det på bild. Men den här gången så.

Photobucket
Photobucket
Photobucket



Alltså är det här hur fint och kul som helst? Eller är det bara jag som tycker det?

Kommentarer
Postat av: Jempa

JAG tycker det var JÄTTEFINA bilder! :)

2009-12-30 @ 16:51:56
URL: http://litenyttmen.blogspot.com
Postat av: Jempa

JAG tycker det var JÄTTEFINA bilder! :)

2009-12-30 @ 16:54:04
URL: http://litenyttmen.blogspot.com
Postat av: random

coolt med det elektriska håret!

2010-01-25 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0