Å nu så blirre reklam!

Av nån anledning så älskar jag reklamen på tv här i usa.
Så mycket bättre än hemma.
Älskar hur endel reklamer för vissa produkter verkligen vill "visa" att denna grej är bättre än något som är likadant från ett annat företag och nämner därför namnet på den andra produkten eller företaget i reklamen. Lite av en bashning.

Eftersom jag är Mac-användare och ett stort fan av Apple och aldrig kommer köpa en pc till mig själv
så är denna en stor favorit.



Och här är en reklam som jag verkligen gillar. Ingen bashining här dock.
Bara några sjukt söta småtjejer som gör reklam för GAP så här inför jul.
Kanske lite för käcka för endel. Men jag gillar den =)




Jag borde verkligen skriva mer om min upplevelse som au pair va? och vad som verkligen pågår.

Kommentarer
Postat av: tajana

jag älskar PC men hahahahh reklamen <3

2009-12-02 @ 21:32:28
Postat av: MarySaintMary

Älskar Mac-reklamerna, hade inte sett just den förut. Använder PC själv dock, för bekväm för att byta system.

2009-12-02 @ 22:36:00
URL: http://marysaintmary.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0