1:a December

och då börjar  den här spelas 24/7. Typ.

(och lyllo,lyllo,lyllo Patsy som fått se denna låten spelas live, och antagligen kommer få i år igen.
och som sett Pouges live ett par gånger utöver dessa. :( )

Lite kul att jag faktist är i New York (eller jaja, i New Jersey, men jag är ju sjukt nära New York) nu också och kan lyssna på den.
Jag har lite hemlängtan dock, kanske för att det snart är jul?
Just nu känner jag i alla fall att det inte spelar någon roll om jag får åka hem och sen vänta 2 år på att få åka tillbaka.
Jaja, vi får se hur det går.

Sen så får jag spendera julen ensam, eftersom familjen åker till Sverige över jul (som alla andra jular).
Ska väl åka till Ikea och se vad för fint att äta de har där som man kan köpa.
Kalle Anka (från 2006) har jag i alla fall laddat ner. Ska upp klockan 9 på Julafton (då den är 15:00 i Sverige) och kolla på det. Sen blir det väl inget vidare julfirande för min del. Skiter i det i år, liksom.

Fatta att jag varit här i 4 månader på Torsdag. Sjukt!
Imorgon är det 8 månader kvar tills jag åker hem.
(får väl se hur det går med det där)

Jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0