The bats have left the bell tower

Varför i hela friden är inte Béla Lugosi med på denna listan?
Kanske är för kulturellt för dem? (skiter i hur pretto det där låter)

Pga detta så känner jag ju naturligtvis att jag måste lägga in dessa bilder.
Bara för att postrarna är sjukt snygga, och slår dagens söndeshoppade och total-airburshade filmaffischer med flera längder, och för att hedra denna man (som för övrigt var en sjuhelsikes stilig karl)

Photobucket

PhotobucketPhotobucket

Jämnför gärna dessa affischer med en affisch från en av dagens mest populäraste vampyrfilmer.
Som för övrigt är sämsta jävla skiten som någonsin gjort (detta är något jag ofta säger om saker jag inte gillar)

och naturligtvis måste man, när man pratar om sånt här, posta ett klipp från tuben.
(Och texten är ju så snygg att det kryper i hjärtat, av förtjusning, på mig.)

Kommentarer
Postat av: På Pricken Röd

Håller verkligen med dig angående både om Lugosi och Twilight. Moderna vampyrfilmer har verkligen svårt att mäta sig med de gamla klassikerna. Verkligen skitsnygga planscher! Sånt gillar vi. Ha det så gott!

2009-04-15 @ 23:06:11
URL: http://www.paprickenrod.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0