Sunrise, sunset... Cat's in the cradle and the silver spoon... Yes, we have no bananas.

För några veckor sen efter att ha kört min mamma till stationen, så hon sen kan ta sig till jobbet (detta sker mellan 5:30-6:00)
och jag körde upp på parkeringen för att köra in i garaget upptäckte jag hur fin soluppgången var och kände att jag bara måste knäppa några bilder. Så snabbt körde jag in i garaget (blev lite snett, men 'skit samma' tänkte jag.) och sprang in och tog med mig så gott som alla mina kameror (vanlig kompakt digitalkamera, analog systemkamera, en Holga och en vivitar).
Gick upp till en slänt/bergssluttning (lite olika hur man ser det kanske?) för att ta bilder.

Nu vet jag ju hur bilderna i digitalkameran blev, och bara en blev bra.
Har en rulle från vivitaren som blivit framkallad och tydligen har det faktist blivit några bilder, får se resultatet näste vecka då jag har pengar och kan hämta ut bilderna. Systemkamerarullen lämnar jag väl in snart och Holgan har jag inte tagit slut på än,
första rullen från den blev det inga bilder alls från, så jag är inte så jättepeppad på att ta bilder med den, men det är rätt svårt att få till bilder med den har jag ju hört. Äsch nu dravvlar jag. Vi får helt enkelt se. Jag får experimentera vidare med den.

Nu posta jag bilder i stället för att babbla vidare.
(klicka på bilderna för att få dem i större storlek)

Photobucket


Den otroltigt vackra vyn över Huskvarna.
 Photobucket


Var på väg därifrån och såg denna ensama, kvarlämnade, stackaren.
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket


Känner mig bra nu när jag äntligen börja få upp alla bilder jag tänkt på att lägga upp, men varit för lat för att ens meka med dem i photoshop.
Fler bilder, från andra tillfällen, kommer senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0