It's been a while

Har inte skrivit på en vecka.
Om anledningen till detta är för att jag varit iväg, upp till Tierp, och hälsat på min vän Patsy eller för att jag helt enkelt inte haft något att skriva om är jag inte säker på.
En blandning är det i alla fall.
Sitter på bussen från Stockholm just nu och är på väg hem.
(på tåget från Tierp åkte jag förbi Solna och tänkte på en viss läsare (vars blogg jag också läser). "Hej, hej" sa jag tyst, och hoppades lite på att telepati funkade)

Har haft SÅ kul, har skrattat en massa.
Drömde tom om Patsys skratt i natt, kommer inte ihåg vad drömmen handlade om, bara att Patsy skrattade. haha

Mer om min vistelse och bilder kommer senare.

Förresten, när jag skulle langa in väskan där nerre, vid sidan, på bussen och reste på mig (var lite framåtlutad) slog jag huvudet i den där jäkla luckan. Det gjorde ONT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0