Adblock är min bästa vän <3

Hur grotesk är inte denna bilden på Jenna Jameson och Tito Ortiz?
Ser helt konstigt ut, ser ut som att han håller på och äter upp hennes inälvor genom att suga ut dem genom munnen på henne.
Photobucket

Jag störde mig så mycket på detta att jag bara var tvungen att adblocka bilden på Expressen.
Jöses vad jag älskar adblock ibland <3
En massa bilder och reklam jag slipper ser igen (om den inte dyker upp på annan adress då).

Fast ärligt talat, hur konstiga ser de egentligen inte ut överhuvudtaget?
Photobucket

Ps
Jag väljer nog även att adblocka bilden här, och har den redan i ett eget album på photobucket så slipper jag se den där också.

Kommentarer
Postat av: Jempa

Såg också den där bilden och kräktes lite i munnen.



Och den mannen ser ju för konstig ut, men som ufc-fan kan jag inte tycka illa om honom ändå.. :)

2009-04-02 @ 18:06:58
URL: http://litenyttmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0