Utmanad

Blivit utmanad av Maria

Denna går ut på att man får 11 frågor att svara på, och ska sen själv ge 11 frågor som andra ska svara på..mmmmkay.

1. Vilken var den senaste boken du läste? Var den bra?
Räknas kurslitteratur? Har inte haft ork till att läsa andra böcker än det, tyvärr. Och de duger la, i alla fall med tanke på vad man har dem till.

2. Vilken var den senaste filmen du såg? Var den bra?
Har inte tittat på någon "ny" film (kan både vara helny film och film jag aldrig sett) på länge.*
Men senaste filmen jag såg var Mena girls, som jag sett ett antal gånger nu...och den älskar jag.
Önskar jag hade råd att gå på bio och se The Avengers.

3. Prenumererar du på någon tidning och i så fall vilken?
Nej. Men jag har börjat köpa Faktum varje månad av mannen som sitter vid apoteket på nordstan.

4. Vilken är din favoritlåt just nu? (Man kanske måste välja flera, det är ok.)
Tennage kicks av The Undertones är ALLTID nummer 1, Flera Rancidlåtar ligger högt på listan just nu (peppar inför west coast riot), Gaslight anthems The '59 sound, bring it on, meet me by the rivers edge och high lonesome....m.m.m.m (alltså låtar med andra, inte gaslight anthem). och så ÄLSKAR jag denna Beastie boys-cover, av Coldplay, tillägnad MCA. Speciellt vid 3:21 när alla bah "BEASTIE BOYS!"...fan vad hans död kändes i hjärtat på mig alltså...Fuck you, cancer!

5. Vilken kändis/fiktiv figur skulle du helst ligga med?
Kändis - Daisy Lowe, Hugh Jackman, en massa wrestlers (när jag kollar på wrestling så finns det en jävla massa wrestlers som får mig att bah "put dat ass and dem hips in mah bed nao, plz"), och så några till karlar som jag inte kan komma på just nu.

fiktiva figurer - wrestlers är väl typ fiktiva figurer? det är ju bara en karaktär de spelar, liksom. fast äsch, om det är heels så kanske de bara säger taskiga saker till mig.

6. Vad tror du att du gör om 5 år?
Jobbar på skola och fritids eller förskola. eller så har jag gift mig rikt.
eller så är jag crazy cat lady med 1000000 katter (tror mest på detta alternativ)

7. Om du fick drömma, vad skulle du göra om 5 år?
då skulle jag vilja vara hulken

8. Vad är det första du gör på internet varje dag?
kollar fejjan och tumblr (om jag har trådlös uppkoppling kollar jag instagram och draw something på min ipod)

9. Vilka dåliga vanor har du som du skulle vilja bli av med?
skjuter upp viktiga grejer.

10. Berätta om något du är stolt över!
Min viktnedgång, och att jag blrjat bygga lite muskler. (vill inte bli "smal", vill vara rippad)

11. Vad skulle du rädda först om det började brinna hemma hos dig (bortsett från andra människor och djur)?
datorn och mina skor



Mina frågor. (dessa tog mig ett tag att skriva, då jag verkligen inte kunde komma på några frågor)
1. Vad är det roligaste/konstigaste du någonsin drömt?
2. Om du bara fick äta en enda sak i resten av ditt liv, vad skulle det vara?
3. Vilken är din favorityoutubesensation? (alltså en video som, genom youtube, blivit största skiten)
4. Vad är det pinsammaste du någonsin var med om som barn/tonåring? Är det fortfarande lite genant, eller "ööhh...det där var ju inte alls farligt..100 år sen, liksom."?
5. Vilken superkraft skulle du helst vilja ha?
6. Ditt största (vardagiga) i-landsproblem?
7. Absolut favoritfilm?
8. Vad skulle du göra om du var av det motsatta könet för en dag?
9. Random fakta om dig själv.
10. Är inte saft som godast när man får dricka det ur en sportflaska?
11. Vem skulle vinna i en fight mellan Gud och Lemmy?
(Heja er om ni kan svaret på denna)

Jag utmanar oleg, Jempa, Syrran
Sen vet jag ingen mer jag skulle kunna utmana.

Kommentarer
Postat av: räv

tycker det är så kul att läsa såna här! men hatar att göra dom själv, haha.

2012-05-08 @ 17:54:14
URL: http://lemurbur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0