TVÅTUSENTOLV FÖR FAN!!!!

Gott nytt år, till er alla!

Vad har detta nya år att komma med?
Något man aldrig kan förutspå, alltför mycket. Men det jag vet är att detta året kommer bli helt sjukt bra!
Happiness is a choice, och det är det jag väljer. Och min PMA (positive mental attitude) är på topp.

Inga nyårslöften för mig. Men mål jag ska nå.
Det är ofta nyårslöften bryts, men att sätta mål för sig själv gör det lite lättare att peppa sig själv.

Ett av mina mål är att de där förbannade kilona ska bort. Bort med det där lite extra-Elisabeth.
Just nu väger jag 88,5 kg, det är fan för mycket för min 163 cm långa kropp.
För ett år sen sa jag att jag skulle ner minst 20 kg (väge vid detta tillfälle 85 kg), ännu ett nyårslöfte som brutits.
Hade ingen motivation helt enkelt. Men nu jävlar! Inget nyårslöfte, men ett mål. Minst 23 kg ska BORT!
Ska senare ta mått och även fotografera mig, och göra ett ordentligt första inlägg om min viktnedgång.

Jag börjar idag. Om ett par timmar börjar jag med detta.
Denna dvd kom med posten i Fredags. Perfect timing!
Photobucket
Alla som användt sig av denna säger att den är hård(!), men det funkar.



Kick my ass Jillian Mihaels!!!

Naturligtvis ändrar jag min diet. Jag följer ingen specifik diet, jag skippar helt enkelt det dåliga och äter mer av det bra. Har funkat i alla tider! Bra mat och mation.

Nu jävlar!




Ja just det, förresten. Kom in på lärarutbildningen (inriktning fritidshem) på Göteborgs universitet.
NU JÄVLAR!!!! (som sagt)


ps
Måste tillägga att jag naturligtvis har andra mål (också) för året.
Har bara inte tänkt ut dem riktigt än. Men det kommer.

Kommentarer
Postat av: räv

gott nytt år oleg! GL med allt

2012-01-01 @ 17:27:31
URL: http://lemurbur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0