skit och skit och skit

(egentligen inte, men jag kom inte på någon annan rubrik)

Så kom då den där dagen då jag skulle uppdatera om hur det gått med min viktnedgång.
Men inte riktigt än.

Först saker jag ätit!

Torsdag:

Frukost.
fil och müsli
Photobucket

Lunch:
Resterna av gårdagens pizza
Photobucket

Middag:
Nån sallad av bla isbergssalad och avokado och sånt som låg på den sista lilla pizzabiten
Photobucket

Fredag:

Frukost
Havregrynsgröt med det jag brukar ha till.

Lunch
Den där vegetariska pastasåsen jag åt av förra veckan (har några påsar av den i frysen)
och kokta grönsaker.
Photobucket

Middag
Eftersom jag skulle väga mig idag och äter min middag efter jag tränat
och gör vägningen och mätningen på morgonen, precis när jag klivit ur sängen typ,
så bestämde jag mig för att ha fuskmåltiden den här dagen.

Fiskpinnar och strips med lite brynta championer och purjolök.
och majonäs och ranch dressing som dip.
Photobucket

Men min mage var minsann i uppror efter detta.
Fråga mig va fan det var för skit jag precis stoppat i mig.

Lördag:

Har börjat med 30 (minst) minuters-promenader igen.
(Detta skedde dock innan lunch, vilket var typ runt 15-tiden (kliver upp så sent. så det blir lunch så sent, äter frukost när vanliga människor äter lunch typ)...alltså så ni inte tror att jag är hur jäkla hurtig som helst.
Photobucket
Photobucket


Frukost
Det är inte minikaninbajs, utan en del av min müsli...ungefär som knäckebrödsbitar
resten av müslin ligger på bottnen av skålen. Med lättmjölk, btw.
Photobucket

Lunch:
Resterna av de kokta grönsakerna jag åt under gårdagens lunch, mini-keso och lite pumpkärnor.
Photobucket

Middag:
Blev, under dagen, sjukt sugen på korvstroganoff, så jag gjorde en egen version.
Hade Quorn filéer som jag låtit vara ute och tinat under dagen, och sen strimlade,
och hälsans köks "bacon"-bitar (haha, hälsans köks sida är skit och funkar inte),
rödlök och champinjoner, passerade tomater, lite vatten och grönsaksbuljong.
Och så koktagrönsaker.

Photobucket

Söndag:
Blev så torr, och fick ont, i halsen när jag var ute och gick igår så jag tog min halsduk och hade om näsa och mun.

Photobucket


Kolla förresten mitt nya fodral/skal till min ipod.
Ja jag är typ 5 bast. <3
Photobucket

Frukost:
Ett äpple, en kiwi och lite gurkstavar
Photobucket

Lunch:
Resterna av gårdagens middag (hade så jag kunde frysa in också)
och lite sticky rice och fisk som mamma hade.

Middag:
Sallad (isbergssalad, broccoli, blomkål, brytbönor, gurkstavar, morrotsstavar)
Photobucket


Och så en liten uppdatering på kroppen kanske?
(detta kommer att ske varannan vecka)

Vikt:
84,4 kg (-4,1 kg)

Mått:
byst
Har tydligen gjort fel med bysten, så jag skiter i att mäta den.

midja
84 cm (-8 cm)

höft
105 cm (-3 cm)

lår
71 cm (-2 cm)

Bilder (jämnför med från två veckor sen här)
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Att få se att det ger resultat (och känna det) peppar som fan! :)
"Beach 2012"? Fuck that! REST OF MY LIFE, HERE I COME!!!!


Kommentarer
Postat av: räv

oj stor skillnad ju! good job oleg :D

2012-01-15 @ 23:12:17
URL: http://lemurbur.blogg.se/
Postat av: Emelie

Toppen! :)

2012-01-16 @ 00:20:52
URL: http://tumblr.com/emeliesofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0