Nämenojharjaginteuppdateratpåettpardardåärdetvälbästjaggördetdå!!!

Träningen går framåt! Jag orkar bra mycket mer än när jag började, på söndag är det invägning och inmätning.
I helgen blekte jag min utväxt, idag ska jag färga.

(har inte Jempas paintskills, sen så finns inte ms paint på macs heller.
och nån photoshop har jag inte på denna datorn. så jag klstra bara på nån sticker som finns i photobucket)
Photobucket

Natten mellan Söndag och måndag såva jag inget alls.
tog en powernap på en timma (12:30 - 13:30) på måndagen.
Sen sov jag mellan 23:00 (måndag och 12:00 (tisdag).

Mycket mer än så händer inte i mitt liv.
Men vänta tills jag börja plugga. Då jävlar ska ni få se på uppdatering!

Detta har jag i alla fall ätit Söndag - Onsdag

Söndag:

Frukost:
Müsli och lättfil
Photobucket

Lunch:
Resterna från Lördagens lunch-sallad
Photobucket

Middag:
Dagens eftertränings-banan, en kiwi och en mandarin (LAT!!!)
Photobucket

Måndag:

Kan inte minnas vad jag åt till frukost.
Men säkert fil och müsli.

Lunch:
Köpte isbergssallad under gårdagen, bestämde mig därför att jag skulle göra ett försök till lvegetarisk ow-carbburgaren (utan dressing och ost) från Max. Inte lika vacker som på bilden de har på menyn, men ser väl ungefär ut som den gör när man får den. (hade brynt purjolök, gurka och avokado i den).
Överblivet salladsblad, och bitar från avocadohalvan vid sidan om.
Photobucket

Middag:
Tomatsoppa gjord på passerade tomater och havregrädde.
Broccoli, blomkål och purjolök i.
Photobucket

Tisdag:

Frukost:
Ingen bild. Men jag åt havregrynsgröt (hälften havregryn, hälften av nån av mina müsli).
En matsked krossade linfrön och några hasselnötter i.

Lunch och middag:

Planerade resten av soppan till lunch.
Men det blev till middag också (la till lite valnötter i också) för det blev så sent och jag var trött.
PhotobucketPhotobucket

Onsdag:

Frukost:
knäckemackor med kalkon, paprika och gurka.
Photobucket

Lunch:
Typ tacosallad.
Tacokryddad veg-färs (Alltså som jag kryddat själv med santa marias-tacokrydda. Vet inte om de har kvar den i sortimentet. Men för några år sen hade Quorn en färs som var tacokryddad (och så fanns det bla paprikabitar i) och den var INTE god. Har inte sett den i någon affär sen dess. haha), isbergssallad, paprika, gurka, sugarsnaps, brytbönor.
Photobucket

Middag:
Gjorde pizza baserat på detta recept, fast med majsmjöl och vatten istället för mjölk (naturligtvis mitt mjölkfria margarin i). Det funkade. Dock höl inte pizzabottnen så bra när den förflyttades från plåt till tallrik.
Ska försöka göra det någon annan gång fast på corn bread/majsbröds- (minus socker, och mindre bakpulver. såklart) eller majstortilla-recept.
Passerade tomater med pressad vitlök i, purjolök, paprika, champinjoner, sugarsnaps och brytbönor på.
Photobucket


-over and out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0