Femte Januari 2012

(var nära på att skriva 2011, ha!)

Det händer inte mycket i mitt liv. Jag kollar boende i Göteborg inför studierna.
Det går sjukt mycket framåt med träningen.

Maten då.

Frukost:
Äggviteomelett med gräslök
och så koppen med kaffe, då.
Photobucket


Efterträningssnack och lunch:
Behöver ju knappast skriva det som finns på bilden
men även en kopp grönt te dracks.
Photobucket

Middag:
Soja-chorizo, blomkåls-mos (smörfritt margarin och havregrädde i) med purjolök i och sallad på isbergssalad, gurka och avokado (alltså, nåt ni måste veta är att jag ÄLSKAR avokadp)
Photobucket

Nu dricker jag kvällsro-re från friggs
Detta, mitt gröna te och även morgonkaffet dricks ur julklappen jag köpte till mig själv som kom igår.
Photobucket
Ja, jag gillar verkligen "de där figurerna" som min pappa kallade dem för.

Kommentarer
Postat av: Mikis

jag älskar också avocado!!! <3

2012-01-06 @ 00:59:42
Postat av: räv

haha älskar alla dina muggar <3

2012-01-10 @ 00:15:31
URL: http://lemurbur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0