Dag 6

Kära dagbok
Idag har jag blekt min utväxt och så tog jag en promenad.
Tänkte jag skulle fixa mina naglar, men jag är trött och ska sova snart

Och så har jag ätit

Frukost:
Frebaco Frukt- & frö-havremüsli med lättfil
Photobucket

Lunch:
Resterna av blomkålsmoset och salladen från gårdagens middag, och vegetariska köttbullar.
Photobucket

Middag:
Fullkornsspaghetti med sås jag gjort på bla några vegetariska korvar från anamma som var skitäckliga,
men liksom dög till att tinas, skivas upp och mosas och ha som färs (när det är småbitar känner man inte den konstiga konsistensen de har, och själva såsen och kryddor döljer smaken). Och avokado på sidan.

(vill också tillägga att anammas färs är skitbra!)
Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0