Ändrade planer

Har bestämt mig för att fram till nästa invägning så ska jag skippa fuskmåltiderna, och mjölkprodukter.
Ska köra på rice dream till gröten, och "soyghurt" till müslin. (Synd att inte mandelmjölk säljs i Sverige :( fast man kan göra egen, ska jag prova någon gång. För fy fasen va mycket godare än soja-, havremjölk och ride dream det är!)
Får vi se vad det blir för resultat av det :)


Dagens mat

Frukost:
Knäckemackor med avocado (underst för mitt sojasmör har blivit för gammalt), kalkon, isbergssallad, gurka och paprika.
Photobucket

Lunch:
Rester av gårdagens sallad, med tillagd paprika.
Photobucket

Middag
Soppa jag gjorde genom att koka brocolli tills den blev väldigt mjuk. och sen körde i en matberedare.
Hällde upp nytt vatten och kokade champinjoner och lök (blandat röd och purjo.måste göra slut på grejer innan jag drar på onsdag) och hade sen i brocollin och en buljontärning.
Photobucket

Btw.
Ska visa vilken bra peppning på träningen jag har.
Lägger mattan så att jag kan se mina klänningar, många som jag inte kan få på mig just nu, men när jag tappat all vikt så ska jag kunna :D.
PhotobucketPhotobucket

Kommentarer
Postat av: räv

svar: haha ja det är bäst att ha en korkad katt. hon gör så roliga saker hela tiden <3

2012-01-28 @ 13:36:08
URL: http://lemurbur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0