oj då.

så kom man till den där situationen då man inte haft tid, eller orkat skriva något här och bara skjuter på det.
sen går det sjukt lång tid...så sitter man där och bah "jaha".

jamen träningen går framåt, hade andra invägningen förra veckan.
hade gått ner 1,7 kg. Blev lite grinig, för att jag ju gick ner 4,1 de två första veckorna och skyllde på mensen.
Sen räkna jag och kom på att jag nästan gått ner 6 kg på en månad..haha.

Jag har i alla fall börjat plugga, och flyttat till göteborg. och det går bra.
de har öppnat ett starbucks i götaborg, och det är jag sjukt glad över. älskar den här staden!

ska se om jag kan få tummen ur och börja skriva ordentligt igen typ imorgon.
tittar på melodifestivalen just nu och tycker att dead by april är skitdåliga, typ "numetalen ringde hela vägen från det tidiga 2000-talet och vill ha sin skit tillbaka"

Kommentarer
Postat av: räv

Hört att man går ner extra mycket dom första veckorna, så det är nog inget konstigt! Kuuul med gbg iaf <3

2012-02-04 @ 21:26:42
URL: http://lemurbur.blogg.se/
Postat av: räv

Svar: jaaaa åh jag hade helt glömt bort det, men så fick jag värsta flashbacken när jag tog den bilden och ba whoaaa en meanybild! Visste inte om du kom ihåg dom heller haha.

2012-02-12 @ 01:42:08
URL: http://lemurbur.blogg.se/
Postat av: räv

svar: haha jaså? Vet inget om det, den enda tumblr jag följer är din haha. Saknar ditt bloggande btw </3

2012-04-08 @ 23:10:17
URL: http://lemurbur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0