Osama Bin Laden är död

Klockan är 5:01 på morgonen.
Detta får jag reda på genom Tumblr, för ett par minuter sen.
Inte ens Aftonbladet eller Expressen har denna nyhet på sin sida än.

Men som rubriken säger. Osama Bin Laden är död.

Och iom det som gjordes mot mitt fina älskade New York under hans order så kan jag lätt säga att jag är glad.
hahahaha.


tillägg:
fast detta betyder ju inte att terrorismen bara helt plötsligt kommer sluta.
precis som när Saddam Hussein hittades. Kriget i Irak pågår fortfarande.
men det förvånar mig inte om folk verkligen tro att all terrorism kommer att sluta nu.
Ack denna ignorans som finns omkring oss. Stackars människor.

ett andra tillägg:
haha, nähädu, Aftonbladet. Förösk inte!
Ni hade inte denna nyhet uppe vid det klockslaget.

Image and video hosting by TinyPic
och jag fick ändå reda på det genom tumblr innan dess.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tumblr är bäst!!

2011-05-02 @ 07:01:31
URL: http://adayof.tumblr.com
Postat av: Jempa

Är också glad, men rädd att detta kommer leda till något ännu värre. Det var ju knappast han som var ensam ledare och alla andra bara små rädda arbetsmyror som nu är lättade att det är över.

2011-05-02 @ 14:03:24
URL: http://litenyttmen.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Hanna:

haha, definitivt!



Jempa:

Ja, de har ju hotat, förrut, att om Osama tillfångatas eller tom dödas så kommer helt enkelt hela helvetet braka lös, och usa kommer vara det stora målet.

2011-05-02 @ 14:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0