Dröm

Min vän Patsy skriver ofta om sina drömmar i sin blogg, så jag tänkte ha ett litet sån inslag själv, nu när jag för en gångs skull minns min dröm.
För påå senaste tiden har jag glömt de flesta av mina drömmar, men en av dem jag hade i natt minns jag, lite.
Jag skulle ut och flyga nånstans med en massa släkt, antagligen till Thailand.
Först så kunde inte planet lyfta för det hade inte fått nog med fart, så de  fick backa hur långt som helst och var ute på E4an vid A6 (ett köpcentra i Jönköping, för er som inte vet). Which makes no sense (hur ofta gör drömmar det?), för den (lilla) flygplats som finns i jönköping ligger inte så att man skulle kunna göra detta utan att behlva svänga (planet backade för övrigt på en raksträcka). Sen lyfte i alla fall planet, och av någon anledning fanns inget golv i planet från början, det var något en steward fick trycka på en knapp för att få fram (han var för övrigt nära på att ramla ut då han glömt att trycka på knappen för golv i mitten). Jag ville bara få fram golvet snabbt för jag ville ta av mig mina skor, och det kändes som att de höll på att ramla av när man flög så där högt upp och utan golv.
Vi flög bla i en skog också, väldigt lågt....typ så att det bara var en halv meter mellan fötter och mark.
Helt plötsligt var vi på Jönköping resecentrum, för vi missat flyget(?) och skulle vara tvugna att ta tåg eller buss till Stockholm för att kunna ta flyg därifrån.  Eftersom det var ca: 2 timmar kvar innan tåget/bussen gick så åkte jag hem, sen när jag åkte tillbaka var det för att åka tillbaka till Arlanda och då var det 6 timmar innan flyget gick.

Kommentarer
Postat av: patsy

Haha, hatar rese-drömmar, blir alltid så jävla stressad när jag vaknar.

2011-05-31 @ 21:22:26
URL: http://nejmenheej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0