dag 08 - En låt som du kan hela texten till



Finns ju hur många låtar som helst som jag kan hela texten till.
Men vi jag kör på att posta några videor med låtar jag haft på hjärnan den senaste veckan.

Det är rätt underligt att jag kan den här låten.
Jag var ju för gammal (aka 2cool4school-högstadiekid) då Pokémon kom, så jag tittade aldrig på det.
Jag skyller på den här videon. (tycker för övrigt att smosh-killarna är ursöta och ser så små ut i denna videon)


ÄLSKAR Orup. HE'S MY MAN!






Oh Dave Days är så söt!


skulle kunna posta flera låtar med honom, då jag alltid har dem på hjärnan.
men kör på den som spelats mest på senaste


Det gör så sjukt ont i mig att jag inte kag åka på peace and love och se dem. fy fan!


ok,ok,ok....två sista nu. som om nån av er orkat lyssna på nån. ha!
men dessa två har jag konstant på hjärnan. De får mig att känna så...liksom...HEJ JAG ÄR 16-19 IGEN OCH KOMMER FÖR ALLTID ÄLSKA POP-PUNK!!!!



ok, jag postar en till bara för att få ett jämnt nummer.
denna låt är en av orsakerna till att jag mimar med, när jag lyssnar på dem på min ipod.
om folk ser mig...det skiter väl jag i. om de glor, då dansar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0