Shinfo

1. shinfo

(shin-fo) noun.
Information that just isn't needed.
ie. shitty information.

Coined by band members of Every Time I Die.
Mike is talking about 18 visions.
Keith: Hey I'm going to smoke a Camel Light.
Andy: Shinfo.
Random girl: I think I'll do that too.
Andy: Double shinfo


I onsdags var jag på bra och begagnat och köpte 9 muggar för 27 spänn (3 spänn styck).
Och idag var jag på Erikshjälpen för samma mål, att hitta fina muggar och kunna köpa några stycka och tänkte det skulle kosta ungefär lika mycket. Hej, en mugg kostar 10 spänn....fortfarande billigt, men jag fick ju liksom tre muggar på b&b för mindre än en mugg på Erikshjälpen. Köpte i alla fall två muggar, en med Disnetryck och en som det står "Världens bästa man" på.
Hittade 4 likadana som var fina som jag ska köpa på Torsdag, och två ugglor som jag gömde för dem ska jag köpa också. Ska, som det kallas för och som jag hatar, "Hänga på låset".....det är ett av världens fulaste uttryck, jag får sånna fula bilder i huvudet.

Intressant så det förslår, eller hur?
Men jag har ju inget annat att skriva om.
Jo, jag har sökt efter boende i Göteborg inför mina eventuella studier på universitetet.
Skrev precis till en som har en fyrarummare (och hyr ut sovrummen då) i Högsbohöjd att jag är intresserad och undra om jag möjligen kan boka ett av rummen och sen höra av mig...HOPPAS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0