Bästa preventinmedlet.

Om man inte är säker på om man vill ha barn, som jag själv...typ.
(Don't get me wrong. jag älskar barn, annars skulle jag väl inte vilja jobba med dem? Men jag är inte helt hundra på att jag själv vill ha dem) Alltså om man är i det där stadiet då man bah "vill jag eller vill jag inte", så kommer shit my kids ruined definitivt ta en till "jag vill ALDRIG ha barn"-sidan.
Vissa saker är ju definitivt värre än de andra, liksom vissa saker är ju bara att städa upp (men ändå en jädra förödelse och röra ungarna skapat). De som gör mest ont i mig, och får mig att vilja gråta lite för dessa pappor, är den trasiga gitarren och spruckna carl zeiss 24-70mm-objektivet (det finns de som säger "men verkar ju bra vara filtret som är förstört" om den. Men nej, dessa objektiv ser ut så.). Visst, båda går att laga. Men just då, i den studen, gör det så ont.
Lite kul när nån kommentera och bah "dessa saker är ersättbara, det är inte dina barn" man bah "håll käften ungen kom inte till skada så vad fan har det mes saker att göra?".

STFU parents är mer "gud vad glad jag är för att jag inte känner sånna här människor".
Liksom...seriöst. vad är det med folk? Alltså..(OBS!!! KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!!!) vem fasen lägger upp diverse bilder med bajs (som har med dera barn att göra) på fejjan? Och jag är inte den som äckelmaga då jag hör om sånt, men (OBS!!! KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS OEHÖRT MYCKET!!!!) detta är fan bara för mycket!
Om ni är äckelmagade så kan ni ju bara gå in på själva bloggen och kolla runt. Det mesta under kategorin mommy jacking är något som får mitt blod att koka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0