Plötsligt så händer det.

Ibland häder sånna där grejer som får en att tänka "it's meant to be".
Jag har varit med om detta två gånger när det gäller skor.

För några år sedan, när jag timvikarierade på förskolor i Jönköpings kommun, så såg jag dessa skor på en av dessa förskolor.
Photobucket

Så sjukt snygga ju! Dog lite.
Var jättenära på att sno dem tom. haha

Ända sen dess sökte jag efter ett par liknande skor.
Inget stämde, för hög klack, fel modell, fel nyans av turkos.
Men så tillslut, nån gång i Maj-Juni, så fann jag dessa på Brandos.se
Photobucket
Bara ett par kvar, och i min storlek.
MEANT TO BE FFS!!!
Jag klickade naturligtvis hem dem, och bar dem på syrrans bröllop i September.

Sen dessa skor.
Dessa skor såldes på asos för ett par år sen.
Jag tyckte de var otroligt snygga, men trodde inte riktit jag kunde "pull it off" så att säga.
När jag tillslut kom fram till att jag fan kunde, då var de slut.
PhotobucketPhotobucket

Även med dessa skor sökte jag (framförallt ebay.)
Men hittade inget.

Men igår, när jag slökollade h&m's hemsida.
Då såg jag dem.
Photobucket
Och dessa klickades, naturligtvis, också hem.

Alltså.....fan va glad man blir när sånt här händer.

Kommentarer
Postat av: Jempa

Jag är sko-idiot och förstår aldrig vad som är snyggt utan går omkring med Converse på sommaren och svarta stövlar på vintern. Thats it.



Nu är det snart vår igen och då kommer sko-ångesten krypande.. Gillade dock de leopardmönstrade :)

2011-02-22 @ 22:04:20
URL: http://litenyttmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0