Jasså, den här gamla skutan.

Den glöms bort hela tiden, och blir lite neglected, som de säger på Engelska.
Så vad händer? Vad har hänt?
Jag har skaffat mig en Canon 1000D, har ju alltid velat ha en systemkamera.
Ska satsa på någon annan, lite bättre, om ett par månader.
Jag har skaffat en ny dator, en Macbook så klart.
Min gamla var lite mer än 3 år, och kommer nog snart börja sjunga på sista versen.
Så det var dags. Helt enkelt. Och med det jag får i studiebidrag, för den här studieperioden, så hade jag pengar för det.
Studiebidrag? Jo jag har börjat läsa lite gymnasiekurser igen, Historia A, Samhällskunskap B och Religionskunskap A.
Läste ju Matte A och Svenska B i höstas, och blev godkänd i båda ämnena.
Ska bara läsa i 12 veckor, den här gången också.
Ska också söka in till högskolan till hösten, bibliotikarieprogrammet i Borås.
För det där med att hitta jobb, spara ihop pengar och åka till Australien (därjagskahittaminframtidamakebla) verkar inte hända -_-.
Förresten så kan man också läsa "Butikschefsutbildning med inriktning mot textil och mode" där i Borås.
Man bah "Gaaaah, fan va kul!!!" men man ska ha godkänt i Matte B, och jag kämpade ju, så det räcker, med A-kursen..så tyvärr :(
Men vad fasen, bibliotikarie och jobba med böcker och vara värsta prettot, och ge folk en blick, som säger att de är dumma i huvudet, då de lånar nån riktig jävla skitbok verkar ju också skitkul :D

COOL STORY MAN!!!!

Så mycket mer att säga finns inte.
Men jag lovar (och jag menar det den här gången) att jag ska bli mer aktiv här och skriva oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0