dag 02 – din hatlåt

Ja just det, jag skulle ju hålla på med den här grejen.

"Jag hatar" är något som jag säger väldigt ofta.
Hatar är ett starkt ord, säger många. Men älska är tydligen något man kan slänga ut sig hursomhelst?
Det finns band jag absolut inte kan med, tex Nickelback, Takida och Creed (rätt lustigt att alla tre låter typ likadant, va?
fatta att jag avskyr den sortens musik.)
Men jag tänker inte lägga upp någon låt med dem här. För jag vill inte ksite ner i min blogg med det.
Jag tänker överhuvudtaget inte lägga upp någon video pga detta.
Men ok. Jag kan ju säga så här att när Pussycat dolls låt....den där "don't you wish your girlfriend was hot like me"
kom ut så sa jag att det där var bland det värsta som någonsin hänt musiken.
Man säger att den 3 Februari 1959, dagen då Buddy Holly, Ritchie Valens och J.P "The big Bopper" Richardson dog i en flygplanskrasch är "The day the music died". Och när sådan skit finns så måste jag nog hålla med lite, kanske inte att musiken dog då men att musiken dött....men sen får jag höra nån bra skit och då tänds all hopp inom mig igen.

Ok, jag har ändrat mig angående att lägga upp något.
För jag har ändå lagt upp den här videon här en gång innan. Och skrev att detta var värre än Nickelback och Takida tillsamans. Alltså jag lyssnar hellre på en hel skiva med ett av de banden, än en låt med dessa.
Och detta är verkligen så jävla dåligt att jag bara vill slå, alla i videon, på käften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0