Ändring!

Alltså, det är ju ändå helt otroligt hur mycket jag försummar allt  annat på internet, förrutom tumblr...och kanske fejjan då.
Det som blir över är denna blogg och liveournal, men på lj är jag ju ändå i gång rätt bra, kanske inte i min egna, men i grupper.
Men det ska vi tamigtusan ändra på.
Jag SKA bli mer aktiv här. Jag lovar!

Kan berätta om lite saker som hänt (ni kommer bah "Cool story, man!!!)
-Jag har börjat plugga Matte A och Svenska B på komvux, för att kompletera mina gymnasiebetyg och få högskolebehlrighet.
-Jag har skaffat mig en digital-systemkamera.
-Jag har blivit uppskriven på vikarielistorna hos tre olika förskolor (sen får vi se hur mycket jag får jobba...ska se efter ett annat, mer regelbundet, jobb så man får lite pengar, fan, och kan spara och åka till australien.)

Sen har inte så mycket mer hänt......jag ska bli moster igen i vår.

Jag har i alla fall bestät mig att ändra på mitt sätt att vara.
Jag ska inte vara så jävla bitter och arg och sur hela tiden.
Jag ska träna mer på gymet.
Jag ska inte ta åt mig av skit som diverse familjemedlemmar snackar om en bakom ens rygg.
(de vet förresten inte ett jävla skit om vad som rör sig inom mig, och hurdann den ångest, jag har, är.)
Jag ska sluta med "jamen du då!"-argument. Jag ska bli en lugnare person. Inte så förbannat långsint, och älta i allt.
Hade värsta listan förrut, och nu slog det mig, än en gång,  varför man ska skriva ner sånt här när man först tänker på det. HA! Jag ska i alla fall, som sagt, ändra mig.

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Jag är så jävla bitter själv, så jag vet hur det är. Men det kan vara skönt om man lyckas släppa bitterheten. Hoppas du lyckas! Har du tänkt plugga nåt speciellt på högskolan sen?

2010-11-17 @ 12:24:49
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/
Postat av: Elisabeth

Tänkte plugga till förskolelärare, men eftersom matten gå som den gör så kanske jag inte blir godkänd i det ens.

2010-11-18 @ 17:17:51
URL: http://gfinacoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0