Saker och ting ändras.

Jag skyller det hela på att jag började gilla den här låten.
Men hon är fan inte dum dem där Lady Gaga.


och sen så har jag aldrig tyckt det varit nåt jättespeciellt med Megan Fox.
Alltså, tyckt hon var snygg, men inte sådär WOW!!!
Men den senaste månaden så har hon klättrat lite på listan.
Sen så ser man bilder som denna och hon hamnar i alla fall på min topp-10-lista  över tjejer jag skulle kunna bli lebb för (än så länge sjätte plats för jag har redan en klar 5-i-topp-lista men inte funderat på en 10-i-topp-lista.)
Photobucket

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

lady gaga gör faktiskt inte jättetokiga låtar :)

2010-05-27 @ 20:05:30
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0