Inbrytardrottningen.

Ok.
Så jag har kört fadern till jobbet och modern till en vän.
Har inte med mig min egna nyckel. Tänker att fadern ska ge mig hans nyckel, som också garagenyckeln sitter på för att jag ska kunna låsa in bilen. Tänker dock inte på detta när han kliver ur bilen, har också glömt det när modern klivit ur bilen. Åker runt lite, gör några ärenden (åker till Ica Maxi och köper Amerikansk läsk).
Kommer på i backen upp till bostadsområdet, där jag bor, att: "Shit! nyckel".
Ringer telefoner, men de är avstängda. Ringer på där modern ska vara, men ingen är där.
What would MacGyver do?
Han skulle hitta något på altanen att bryta upp köksfönstret, som redan är lite öppet (men hindras av en fönsterhake).
Detta gjorde jag då. Hittade en mattskärare, som det antagligen har skärts i blomor med, eller något liknande.
Och "s-u-c-c-e-s-s, that is how you spell success!". Utan att göra sönder nåt dessutom.
HA! Har alltid sagt att det fönstret borde vara stängt helt för det skulle vara hur lätt som helst att göra inbrott.

Nu förtjänar jag en kebabpizza eller kebabrulle. Har inte bestämt mig för vad jag vill ha.
(EDIT: Kom på att det ju är Torsdag idag, och de stänger alltså vid 21, och inte 22 som de gör på Fredagar, som jag trodde att det var idag. FML)

Photobucket

Kommentarer
Postat av: MarySaintMary

Haha, man känner sig alltid så duktig när man har lyckats med nåt sånt där :)

2010-06-26 @ 18:34:00
URL: http://marysaintmary.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0