För ett år sen

var jag i Borlänge, på Peace & Love-festivalen.
Jag var just vid den här tiden, för ett år sen, och såg Mötley Crüe, eller kanske mest lyssnade för vi stog så långt bak och jag hade ont i fötterna och satt ner rätt så mycket.
Satt och smsade, fram och tillbaka, med min vän Patsy.
Då fick jag det här smset.
Photobucket

På väg till Mötley-spelningen så hörde jag nån säga "Michael Jackson är död".
"Äsch, vad fan är det för skitsnack" tänkte jag och sa något liknade till min kompis Benjamin.
Men så fick jag det här meddelandet.
Det kändes väldigt sorgligt, älskar Michael Jacksons musik. Han var ju på väg tillbaka också.
Så när det kommer till just det där så kändes det inte så kul just då.

Min favoritlåt av Michael Jackson.

RIP

Kommentarer
Postat av: Jempa

Oroa dig inte.. Enligt Aftonbladet lever han, gick på sin egen begravning utklädd till kvinna och befinner sig nu i Sverige.



Och Aftonbladet har ju alltid rätt.

2010-06-27 @ 17:23:33
URL: http://litenyttmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0