Mama, I'm coming home

Ingen ny familj.
Så det blir hemfärd för min del.
Blandade känslor. Känns rätt skönt, men samtidigt himla sorgligt.
Hade gärna velat göra ett par saker till här innan jag åkte hem.
Men, men.

19 Februari kommer den nya, så nån gång efter det åker jag väl.

Oroar mig sjukt mycket över övervikt på mina väskor.
Och nu får man ju inte ha två väskor när man flyger mellan USA och Europ heller.
(måste alltså betala en avgift för "extraväskan" jag då kommer ha.
Sen betala för övervikten som jag definitvt kommer ha.
Och så måste ju en massa andra grejer inköpas innan jag drar
(sånt jag nog EGENTLIGEN skulle kunna vara utan. men man är som man är liksom)

Kommentarer
Postat av: Monica

kan du inte skicka hem grejer då så det inte blir övervikt? vad kostar det?

2010-01-26 @ 08:57:28
URL: http://mellanhimmelochmonica.blogg.se/
Postat av: Grulla

Jag tänkte bara informera om att jag har börjat blogga lite smått igen. Inte alls i samma format som tidigare och jag föredrar att låta bli att outa mig själv eller andra i bloggen.

Om du fortfarande vill läsa mig?!



Många kramar Hanna feat Una.

2010-01-26 @ 21:23:50
URL: http://grullaljuger.blogspot.com
Postat av: Jempa

Trist att det inte fungerade.. Jag vet inte om jag missat några inlägg, men jag har nog aldrig riktigt förstått vad som gick snett..?

2010-01-26 @ 23:47:41
URL: http://litenyttmen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jempa:

Jag behövde äldre barn helt enkelt.

Tog lite för mycket energi från mig att ta hand om en 3-åring och en 4-åring.

Inget fel med familjen eller så.

2010-01-27 @ 02:35:55
Postat av: julia

Hej jag undrar bara om du vet vad det kostar att ha en extra väska på planet? Jag är lite i samma situation :)

2010-01-28 @ 21:01:29
Postat av: Elisabeth

Julia:

kostar ungefär $50.

Beror på vilket flygbolag, och ibland blir det billigare om man betalar i förväg via internet.

2010-01-28 @ 21:10:34
URL: http://gfinacoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0